پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229074
دولت مي داند که برجام دستاورد جدي براي ايران ندارد/ با اعتقاد به ملت ايران نيازي نداريم که از کنار برجام ناني گيرمان بيايد
تاریخ انتشار : 1396/11/01 10:56:56
نمایش : 1771
رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: عليرغم اينکه برجام دستاورد جدي براي ايران نداشته است اما هنوز فرصت داريم و اگر به خودمان متکي باشيم مطمئنا مي توانيم ظرف کمتر از 3 سال نه تنها به ثبات اقتصادي بلکه به جايي برسيم که آغاز يک نقطه عطف جدي در پيشرفت کشور خواهد بود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد مهدي زاهدي در گفت و گو با بوتيا نيوز اظهار کرد: حدود سه سال پيش که بحث برجام بود مقام معظم رهبري بارها هشدار دادند که فريب آمريکايي ها را نخوريد چرا که دولتمردان آن ها نشان دادند که قابل اعتماد نيستند.

رئيس کميسيون اموزش و تحقيقات مجلس تاکيد کرد: به هر حال دولت در حوزه برجام به اين صحبت ها توجهي نکرده و به اين نتيجه رسيدند که بايد مذاکرات را ادامه بدهند و نتيجه آن هم همين شد که امروز مي بينيم.

زاهدي تصريح کرد: متاسفانه بعد از تصويب برجام، فضايي را در کشور ايجاد کردند که کسي نتواند برجام را نقد کند و دوستداران دولت و يک جريان سياسي خاص به گونه اي القا کردند که اگر کسي منتقد برجام باشد از پيشرفت و تعامل با دنيا چيزي نمي داند و خواهان رکود است.

وي در ادامه عنوان کرد: به عبارتي دولت يک فضاي سنگين رسانه اي را ايجاد کردند که کسي برجام را نقد نکرد هر چند که در مجلس افرادي بودند که به نقد جدي برجام پرداختند.

نماينده مردم کرمان و راور در مجلس بيان کرد: در حال حاضر عليرغم اينکه دير شده است اما هنوز فرصت داريم و بايد نگاهمان به درون باشد و به اقتصاد مقاومتي نگاه کنيم و فکر نکنيم برجام مي تواند دستاورد جدي مي تواند در حوزه اقتصادي و توسعه اي داشته باشد.

زاهدي ادامه داد: لذا اگر اين رويکرد را داشته باشيم و به خودمان متکي باشيم مطمئنا مي توانيم ظرف کمتر از ۳ سال نه تنها به ثبات اقتصادي بلکه به جايي برسيم که آغاز يک نقطه عطف جدي در پيشرفت کشور خواهد بود.

وي افزود: شرط  آن هم اعتقاد به مردم و جوانان کشور و اعتماد به صنعت گران، خلاق گران و کساني که در عرصه فناوري هاي نوين فعاليت مي کنند است که اگر اين اتفاق بيفتد، نيازي نداريم که از قبل برجام ناني گيرمان بيايد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html